Tuesday, February 9, 2016

Entahlah

Aku pening aku pening aku pening! Aku rasa serba salah!

Apa yang engkorang buat eh bila someone datang dalam hidup dan agak obses dengan kau? Aku tak selesa nak mampos! Even kadang aku acah-acah selesa tapi still tak selesa jugak. Tu namanya tak ikhlas kan?

Aku cuba untuk mendekati, aku cuma untuk memahami. I'm tryinggggg, but i just can't hmmm. Aku mintak maaf.

Sifat kemanjaan wanita ni bagi aku sangat normal tapi kalau terlampau mahukan perhatian, i just can't deal with it. Berkawan rapat is better daripada terus nak tangkap cintan. It much more better for me. Slowly kenal diri masing-masing la kan then kalau ada kimia barulah boleh go to the next level. Kalau dah sampai tahap tu barulah boleh fikir jauh. Mana ada trend pakai bercinta je engkorang ingat engkorang kat zaman sekolah lagi ke?

Aku ni jenis sempoi slumber hebat kacak bergaya so mana mahunyaaaaa nak deal dengan benda gini.

Dalam tempoh 2 tahun, aku rasa aku banyak kecewakan orang. Aku rasa aku tak boleh move on lah ish orang tu dah kahwin tu ishh takkan lah! But she was a perfect girl for me :(

Aku tau aku takkan jumpa orang yang macam dia tapi atleast sifat dia still ada pada someone yang dekat dengan aku tu. Maybe sebab tu aku tak boleh terima orang lain kot asek manjang nak compare je hmm.


0 comments:

Post a Comment